Starania sprzedaży mieszkania po dobrej cenie czasami schodzą na marne. Rynek nieruchomości jest wypełniony po brzegi ogłoszeniami, które nie zawsze są brane pod uwagę przez kupujących. Znaleźć kupca na mieszkanie, który nie będzie grymasił, negocjował ceny i w dodatku będzie wypłacalny na już, to nie lada wyzwanie. Wbrew pozorom to nie jest niemożliwe. Wystarczy zgłosić się do firmy prowadzącej skup mieszkań, aby rozwiązać swój problem z trudnościami sprzedaży nieruchomości.
Jak wygląda oferta skupu nieruchomości?
Propozycja cenowa, którą skup nieruchomości będzie oferował klientowi na podstawie przesłanych przez niego informacji o mieszkaniu, jest zawsze wstępną ofertą. Dopiero po wizji lokalnej, czyli spotkaniu w mieszkaniu, które klient chce sprzedać, oferuje się ostateczną cenę i warunki, na które może, ale nie musi przystać klient. Nasz skup mieszkań to propozycja dla wszystkich tych, którzy z jakichś przyczyn nie mogą sprzedać mieszkania w tradycyjny sposób. To także oferta dla osób, które nie chcą sprzedać mieszkania w tradycyjny sposób, ponieważ potrzebują natychmiast gotówki. Czas nie jest tutaj bez znaczenia, a cierpliwość ma się nijak, do tego, kiedy potrzebna jest duża suma. Jedynie firmy, takie jak nasza będzie w stanie zaoferować dużą sumę w krótkim czasie.
Oferta skupu w zależności od tego, jaką firmę Państwo wybiorą, to zawsze cena poniżej wartości rynkowej. Do tego trzeba się przyzwyczaić. W naszym przypadku cena jest bardzo zbliżona do wartości rynkowej, a więc nie ma mowy o niekorzystnej transakcji dla klienta. Skup nieruchomości w Ostrołęce lub innym większym mieście to znakomita perspektywa inwestycji w nieruchomości. Zajmujemy się kupnem mieszkań, działek, dużych i małych domów, ale także chętnie rozważymy propozycję wykupu lokali komercyjnych lub udziałów w nieruchomościach.
Oferty, które przygotowują rzeczoznawcy, są adekwatne do czynników, które brane są pod uwagę. Nie zaniżamy cen, a jedynie oferujemy uczciwą ofertę cenową, zgodnie ze stanem danej nieruchomości.
Sprawdź również skup domów oraz skup działek
Jak wygląda przygotowanie wyceny?
Przygotowanie wyceny nieruchomości jest zadaniem dla rzeczoznawców, którzy z nami pracują. Nasza wykwalifikowana kadra gotowa jest w krótkim czasie przygotować rzetelną wycenę na podstawie informacji, które klient zamieścił w formularzu zgłoszeniowym. Tak przygotowana oferta cenowa jest oczywiście wstępną propozycją. Firmy, które prowadzą skup nieruchomości, muszą także oszacować realną wartość nieruchomości, dlatego konieczne jest obejrzenie mieszkania, domu, budynku czy działki, aby móc ustalić końcową ofertę.
Spotkanie w mieszkaniu klienta ustalane jest wcześniej, dlatego można się przygotować na naszą wizytę. Naszym zadaniem jest ustalenie całkowitej wartości nieruchomości. Zdarza się, że podczas prezentacji nieruchomości w formularzu właścicielowi coś umknęło, co ma ogromny wpływ na wartość domu. Nikt nie lubi kupować w ciemno, dlatego wszystko trzeba dokładnie sprawdzić.
Wizyty innych kupujących są na pewno stresujące, tym bardziej że ludzie mają tendencję do wybrzydzania. Nasi pracownicy są kulturalni, a jeśli coś będzie nie tak, jedynie ustalą listę wad, nie wnikając w przyczynę takiego stanu rzeczy. Wstępna wycena, którą klienci otrzymują na maila, wykonywana jest w ciągu kilkunastu godzin od zgłoszenia. Nie trzeba długo czekać na odzew z naszej strony.
Spotkanie z klientem – omawiane warunki
Kontakt z klientem odbywa się głównie telefonicznie lub drogą mailową. Są jednak sprawy, które najlepiej omówić bezpośrednio. Do takich spraw należą warunki dalszej współpracy. Kiedy klient wyraził zgodę na sprzedaż swojej nieruchomości naszej firmie, która skup mieszkań w Ostrołęce i nie tylko w tym mieście, prowadzi od lat, wymaga się, aby dopowiedzieć wszystkie istotne kwestie.
Wstępne ustalenia
Spotkanie z klientem, to przede wszystkim ustalenie ostatecznej ceny nieruchomości, jaką jesteśmy w stanie zaoferować, a także ustalenie takich kwestii jak forma rozliczenia, termin podpisania aktu notarialnego i rozwianie wszelkich wątpliwości klienta. Z pewnością będziemy ustalać, czy klient potrzebuje pomocy w zgromadzeniu dokumentów, jakimi należy się okazać podczas spotkania w kancelarii notarialnej.
Pomoc, którą oferujemy naszym klientom, bywa nieodzowna, ponieważ problemy na etapie kompletowania dokumentów potrafią znacznie utrudnić życie i w dodatku opóźnić finalizację transakcji. Chcemy jak najbardziej zminimalizować wszelkie problemy wynikające z tytułu przygotowania nieruchomości do sprzedaży, dlatego naszym klientom oferujemy pełne wsparcie i pomoc. Jeśli zdarzy się sytuacja, w której klient nie może osobiście wyciągnąć dokumentów, które są niezbędne podczas podpisywania aktu notarialnego, możemy za jego zgodą i upoważnieniem podjąć się tego zadania.
Forma rozliczenia z klientem
Podczas prowadzenia rozmów z klientem, kiedy to umawiamy się na konkretny termin spotkania w kancelarii notarialnej, chcemy dopełnić wszelkich formalności. Ustalamy przede wszystkim formę rozliczenia. Jesteśmy firmą, która oferuje skup nieruchomości za gotówkę. Posiadamy własne środki, które pozwalają nam na taki krok. Jeśli decydujemy się na zakup, czego potwierdzeniem jest wysłanie do klienta wstępnej wyceny, jesteśmy też przygotowani na to, aby sfinalizować transakcję w krótkim czasie.
Gotówkowe rozliczenie
Większość naszych klientów wybiera formę rozliczenia gotówkowego. W takim przypadku decyzję o tej formie rozliczenia chcemy poznać przynajmniej dzień wcześniej. W ten sposób będziemy doskonale przygotowani i zdążymy wyciągnąć pieniądze z konta. Warto zaznaczyć, że rozliczenie gotówką jest bardzo zachęcające zwłaszcza dla tych osób, którym bardzo się spieszy.
Przelew na konto
Możemy rozliczyć się z klientem dokonując przelewu bankowego. Taki przelew wychodzi od nas jeszcze w kancelarii notarialnej, aby klient miał pewność, że wszystko przebiega zgodnie z ustaleniami. Wykonujemy przelewy natychmiastowe, co znacznie przyspiesza cały proces. Pieniądze docierają na konto klienta jeszcze tego samego dnia.
Wydanie kluczy do mieszkania
Klucze do mieszkania, które staje się naszą własnością, wydawane są po zaksięgowaniu wpłaty na konto lub przekazaniu pieniędzy bezpośrednio do ręki. Będziesz miał pewność, że skup nieruchomości w Ostrołęce działa zgodnie z prawem. Oczywiście nasza oferta dedykowana jest osobom, które chcą sprzedać nieruchomość na terenie całej Polski. Jedynym naszym warunkiem jest lokalizacja w miejscowości powyżej 10 000 mieszkańców.
Dokumenty, które są niezbędne przy sprzedaży nieruchomości
Kompletowanie dokumentów to proces, którego nie da się ominąć, jeśli chcesz sprzedać nieruchomość. Oczywiście, jeśli jesteś ‘weteranem’ w kwestii sprzedaży, a Twoja nieruchomość została wystawiona na sprzedać kilka miesięcy wstecz, wówczas na pewno wiesz, jak trzeba się przygotować, aby sfinalizować transakcję. Jeśli jednak decyzja o sprzedaży mieszkania była bardziej spontaniczna i zapadła niedawno, możesz potrzebować porady lub nawet pomocy w gromadzeniu dokumentacji. Co potrzebujesz do tego, aby sprzedać swoje mieszkanie? Niezbędne są dokumenty takie jak:
- odpis z księgi wieczystej (ewentualnie numer księgi wieczystej) – dokument ten zawiera najważniejsze informacje dotyczące statusu prawnego oraz mówi wiele o właścicielu działki,
- wypis z rejestru gruntów,
- akt własności – dokument ten potwierdza, że jesteś właścicielem nieruchomości, bez względu na to, w jaki sposób ją nabyłeś (spadek, darowizna, zakup),
- w przypadku sprzedaży mieszkania przynależącego do spółdzielni mieszkaniowej istotny jest także dokument potwierdzający członkostwo, dokument potwierdzający własnościowe prawo do mieszkania, dokument dotyczący przydziału mieszkaniowego oraz zaświadczenie potwierdzające brak zadłużenia z tytułu czynszu, oraz opłat eksploatacyjnych.
Wszystkie te papiery stanowią bardzo ważny zakres dokumentacji, bez której nie da się przejść przez proces sprzedaży mieszkania. Kiedy klient ma problem z kompletowaniem tych dokumentów, może zwrócić się do naszych specjalistów, którzy służą pomocą przez cały okres współpracy.
Dlaczego sprzedajesz mieszkanie?
Z pewnością powodów, dla których konieczna jest sprzedaż mieszkania, znajdzie się bardzo dużo. Chęć zmiany otoczenia, kupno większego budynku czy mieszkania, wyprowadzka do innego miasta, aby mieć lepszy dojazd do miejsca pracy, czasami wyjazd za granicę – to tylko niektóre powody, dla których wiele osób decyduje się na zmianę miejsca zamieszkania. Są też bardziej kłopotliwe powody, które wymuszają na ludziach konieczność szybkiej sprzedaży nieruchomości. Skup mieszkań, taki jak nasz oferuje oczywiście bardzo dobre warunki i szybki czas realizacji. To właśnie przez wypłacalność i szybką reakcję wiele osób decyduje się nawiązać z nami współpracę. Takie działanie może być niezbędne, gdy mówimy o rosnącym zadłużeniu czy postępowaniu komorniczym. Sprzedaż mieszkań zadłużonych, na których powiewa już widmo egzekucji komorniczej, musi odbyć się szybko, aby można było wyjść z tarapatów. Nie każdy kupiec z rynku wolnego jest chętny na zakup takiej nieruchomości, wobec tego jedynie skup nieruchomości będzie w stanie zaoferować pomoc.
Niezależnie od tego, co kieruje nami, by sprzedać swoje mieszkanie, zawsze warto się do tego odpowiednio przygotować. Przede wszystkim warto zawczasu skompletować niezbędne dokumenty. Warto też wziąć pod uwagę przygotowanie rzetelnej wyceny, która będzie adekwatna do standardu oferowanego mieszkania. Zawyżona cena zawsze oznacza brak chętnych, więc nie ma co przesadzać, tylko wziąć na cel pomoc ze strony specjalistów. Decydując się na współpracę z naszą firmą, która prowadzi skup mieszkań w Ostrołęce i na terenie całego kraju, masz pewność, że zostanie sporządzona rzetelna wycena przygotowywana przez specjalistę. Nie musisz na szybko odświeżać mieszkania, byśmy mogli je kupić, wartość Twojej nieruchomości zostanie oszacowana na podstawie odpowiednich kryteriów zestawionych z danymi rynkowymi. Właśnie w ten sposób pracują nasi specjaliści, którzy każdego dnia odpowiadają na wiadomości klientów, tak szybko, jak tylko się da.